lunes, 13 de junio de 2011

Elaboració del treball de presentació al nou centre

PRESENTACIÓ

Al llarg de les vacances d’estiu has de preparar una presentació per al professorat que tindràs a l’institut.

Pensa que no et coneixen, per això els has d’explicar algunes coses que els ajudin a saber com ets i què penses, el que saps fer millor i el que et costa més, el que t’agrada molt i el que no t’agrada gaire. Quines són les teves aficions, com t’agradaria que fos el teu institut i qualsevol altra cosa que creguis que els servirà per què et coneguin una mica més bé.

Si ho creus oportú, també pots fer-hi algun dibuix, posar-hi fotografies...

Vigila que el text estigui ben escrit, fes un esborrany i llegeix-lo en veu alta abans de passar-lo a net.

Passa el corrector ortogràfic si treballes amb ordinador... Pot consultar el diccionari, a Internet pots utilitzar el diccionari

Pregunta a algun familiar, si tens dubtes.

Aquesta presentació la pots fer en paper i també amb l’ordinador.

L’esquema podria ser:

- Títol, nom i cognoms i foto

- On i quan vaig néixer

- Quina ha estat la meva última escola

- Què és el que més m’agrada

- Què és el que menys m’agrada

- Com és la meva família

- Com són els meus amics i amigues

- Com m’agradaria que fos l’institut

- Què és els que sé fer millor

- Què és el que més em costa i necessito ajuda

- Que he fet aquest estiu

- Final

No hay comentarios:

Publicar un comentario