viernes, 21 de marzo de 2014

Concurs literari Sambori

El dijous 20 de març la Laura Hidalgo de 5è, juntament amb la seva família i la tutora, va assistir a l’acte organitzat per l’Omnium Cultural a Santa Coloma de Farnés  per a recollir el seu merescut premi SAMBORI 2014 que ha guanyat amb  l’escrit “El llibre”.



Va ser un acte emotiu i també humorístic amb la màgia d’en Pau, en Nil i la Judith. Feia goig veure tots els divuit estudiants  premiats des de cicle inicial fins a Batxillerat vinguts de diferents escoles de la província i Catalunya Nord: Figueres, Roses, Girona, Banyoles, Serinyà, Palafrugell, Montràs, Sant Feliu de Guixols, Platja d’Aro, Palamós i Perpinyà.

Ara tots els guardonats de cada demarcació passaran a la fase final de Catalunya que serà a finals de maig.
Molta sort Laura!!!

imatges de l'acte


La redacció amb la que va guanyar:

El llibre


Hola jo soc la Laura i m’agrada molt llegir, m’apassiona, m’hauré llegit més de mil llibres a la meva vida. Per això escric aquesta narració, la dedico als llibres.
Un dia estava buscant un paper a casa dels meus avis. De sobte vaig veure una cosa bruta, amb pols, la vaig netejar; era un llibre. Un llibre bastant antic. Vaig obrir la primera pàgina i vaig sentir una esgarrifança estranya. Vaig anar corrents a preguntar a la meva mare de que es tractava i em va dir que era d’ella quan era petita. De seguida vaig anar a l’ habitació, em vaig estirar al llit i vaig començar a llegir-lo. Al primer instant ja vaig entendre el que l’escriptor volia transmetre a les persones. Era una història d’aventures però a la vegada romàntica. També hi havia una mica de misteri. Passaren cinc dies i ja anava per la meitat, ja tenia ben clar qui eren els personatges i ja quasi  qui era el delinqüent. Em semblava una història molt interessant. La Matilde, una nena de cinc anys, volia saber el perquè, el però, el si i el no de totes les coses que passaven al món. Va passar una setmana. Em quedaven només divuit pàgines. Ara crec que ja  sé qui és el sospitós i també el seu còmplice, però millor no ho explico per si us el voleu llegir. Per fi!!!!! He acabat el llibre!!!! Quan només em faltava una paraula, vaig sentir un... ai que ja estic!!! ... ai que ja hi sóc!!! Sabeu allò que sents quan alguna cosa t’ha agradat tant que no pots parar. Dons sí, o sigui, que em va emocionar, encantar, no hi ha paraules per descriure aquesta sensació, perdó sí que n’hi ha: satisfacció. Això és el que em passa quan llegeixo un llibre. Però en aquest, aquesta sensació m’ha sobrepassat.
Espero que us hagi agradat la meva història sobre els llibres que com jo dic: SÓN MÀGICS.


No hay comentarios:

Publicar un comentario