lunes, 13 de octubre de 2014

Aina Oliu Cordomí



Aina Oliu Cordomí




Hola, em dic Aina i tinc 11 anys. Vaig néixer el dia 2 d’abril del 2003.

Faig sisè de primària i és el primer any que estic a l’escola la Vila de Palamós.

Sóc una nena de mida mitjaneta  i molt prima. Sóc morena de cabell i més aviat blanca de color de pell.

Jo ric en quasi totes les situacions i quan ploro de vegades se m’escapa el riure, vull dir, que sóc una nena molt riallera. No acostumo a fer gaires bromes.

Les meves aficions són poques: fer equitació (muntar a cavall) i fer teatre tot i que sóc bastant tímida i a part de tenir aficions tinc coses que odio fer: córrer i plorar.
 
Tinc dues germanes: una que es diu Gemma, de la meva edat, i una altra que es diu Iris que té 26 anys.

Els meus colors preferits són el blau turquesa, el vermell i el lila.

Una de les cançons que més m’agrada és This Is The Life, d’un grup que es diu Sweet California.
Aquí la teniu si cliques a l'enllaç



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario