lunes, 27 de octubre de 2014

Clara Tomás



Clara Tomàs Ayala



Em dic Clara Tomàs Ayala. Vaig néixer el 3 doctubre del 2003, tinc 11 anys. Vaig a la classe de 6èB,de l’escola de la Vila.

Sóc baixeta, sempre m’ho diuen, i prima. La meva cara es rodona. Tinc els cabells castanys i ondulat. Tinc els ulls castanys i grans. El nas el tinc petit. Sóc bona persona, simpàtica, amable i divertida.

M’agrada cantar i jugar a tennis.

Tinc dos germanes la Carla i la Clàudia. La Carla té 8 anys, i la Clàudia té 14 anys. Jo sóc la mitjana. El meu pare es diu Toni, té 45 anys. La meva mare és diu Gemma, té 43 anys.

Les meves millors amigues són: Mireia, Aina, Vera, Lia i la Laura.

La cançó que més m’agrada actualment la podeu escoltar en l'enllaç següent:

Taylor Swift 



No hay comentarios:

Publicar un comentario