lunes, 13 de octubre de 2014

Èlia Cane Brull



Èlia Cané Brull

Em dic Èlia Cané Brull tinc onze anys i vaig a l’escola la Vila. Els meus colors preferits són el blau i el lila.

Tinc molts amics alguns d’ells són la Vera, la Gemma, la Mireia, en Marc B., la Laura H., l’Aniol, la Clara...

El meu animal preferit es l’os polar i el gos.

Tinc un pare, una mare i un germà. El meu germà es diu Bernat, la meva mare es diu Àngela i el meu pare es diu Albert. La meva mare treballa de professora d’anglès  a la mateixa escola que vaig jo i el meu pare es camioner i reparteix menjar i medicaments pels animals de les granges els estimo molt a tots tres.
La meva cançó preferida, en aquest moment és "break free" de l’ Ariana Grande. Si la voleu escoltar feu clic al enllaç.

BREAK FREE 





No hay comentarios:

Publicar un comentario