miércoles, 8 de octubre de 2014

Francesc Saurina


FRANCESC


Hola, hem dic Francesc i tinc onze anys, sóc un alumne de l’escola La Vila de Palamós i visc a Palamós.

Porto ulleres, però a mi no m’agrada portar-ne.

Acostumo a portar samarretes de superherois. El meu favorit és Capitant American.

M’agraden molt els animals, per això m’agradaria viatjar a Costa Rica però també m’agradaria visitar al Vietnam per la seva gastronomia.

De gran m’agradaria ser un enginyer aeronàutic, perquè m’agrada molt dibuixa i construir.

M’agrada molt el mar, les coses que m’agraden més del mar són: competició optimist (un tipus de vaixell de vela), pescar amb la canya, pesca submarina i bussejar. També m’agrada molt la música.

La cançó que m’agrada actualment és Animals.



Al llarg de la setmana faig moltes activitats: dilluns i dimecres  vaig a classes particulars de música, els dijous al migdia vaig a mecanografia, el dimarts i el dijous quan surto del col·legi vaig a anglès i alguns dies de cap de setmana tinc o entreno de vela o competició. Tinc una agenda ben plena!


No hay comentarios:

Publicar un comentario