miércoles, 22 de octubre de 2014

Gemma Oliu



GEMMA OLIU CORDOMÍ


Em dic Gemma i tinc 11 anys. La meva escola és la Vila i faig 6èA, aquest és el meu primer any en aquesta  escola. Visc a Palamós.

A la meva classe hi ha molt bona gent per això tinc molts amics.

Les meves millors amigues són l’Èlia Cané, la Vera Duran la Lia Cabello .... I de nens l’Aniol Pamies, Marc Ballaster, també en Lluís Morata, en Jordi Genover, Gaizca.....

Fa 8 anys que mont a cavall i m’agrada molt, també m’agrada molt cantar.

Els meus colors preferits són el groc, el rossa florescent , el blau i el lila.

El meu menjar preferit és la pasta i la  carn arrebossada.

De gran, com a “hobbie”, vull ser professora de muntar a cavall i com a ofici de veritat fisioterapeuta.

Tinc dues germanes, una de la meva edat que es diu Aina i una altre que es diu Iris, viu a Barcelona i té 26 anys. Els meus pares són en Josep, que treballa de comercial en una botiga de construcció i la meva mare que es diu Carmen que treballa de professora a l’escola la Sínia de Sant-Antoni. També tinc una gossa que es diu Bruixa, i és molt bona.
                                                                                                 

La cançó que més m’agrada és: Ariana Grande - Break Free ft. Zedd.

 

Si la voleu escoltar cliqueu a sobre l’enllaç:


No hay comentarios:

Publicar un comentario