lunes, 27 de octubre de 2014

Josep Mª Llauradó Company




Josep Maria

 

Sóc  en Josep Mª, tinc 11 anys i vaig a 6èB a l'escola de la Vila.

Sóc alt, robust i fort. Sóc simpàtic, amigable, llest i sempre miro la part positiva de les coses, tinc molts amics i amigues.

Tinc dos avis, dues àvies, molts germans de la meva àvia materna, dos oncles, dos ties, dos cosins i una germana.

El meu color preferit és el verd, el meu millor amic és l'Alejo i el meu equip preferit és el Barça de futbol i de bàsquet és els Miami Heat.

Les meves aficcions són fer tota mena d’ esports, escoltar música i veure la televisió.

Jo jugo a bàsquet al club Esportiu Palamós a la federació catalana de bàsquet.
El meu cantant preferit és Anders Nilsen amb la cançó de “Salsa Tequila”

Anders Nilsen 

 



No hay comentarios:

Publicar un comentario