viernes, 10 de octubre de 2014

Júlia Cabot



JÚLIA CABOT



Em dic Júlia Cabot Collbatallé, tinc 11 anys i faig 6èA amb en José Romero Guijarro.

Sóc de Mataró però visc a Palamós. Van traslladar a la meva mare quan jo tenia 8 anys, o sigui que feia 3r, tenia a l’Antònia Lozano com a professora, i a part d’aixó, també vaig fer les meves primeres amigues de Palamós: la Laia Fabrega Mir, la Anna Maria Lozano Gimenèz i l’Aminata Baragi.

Els meus hobbies són: llegir llibres divertits, jugar a l’ordinador, veure videos a Youtube, mirar la TV, cosir, tocar la guitarra, ballar funky, fer manualitats, etc...

Les assignatures que més m’agraden són: plàstica, medi, informàtica, anglès, cuitadania i religió.

I l'assignatura que menys m'agrada és:  MATEMÀTIQUES!

El meu llibre preferit és EL DIARI D'UNA PENJADA .

El meu menjar preferit és la pasta amb llom arrebossat.

Els meus jocs preferits són: el pi, el tresor, jocs d'orientació però sense corre, etc...

El meu color preferit és el fuxia.

Les meves cançons preferides actualment són: Carry on, Problem, Dark horse, Redy or not, Hurricane, Wide awake, Part of me, Ole ole ola, La la la la, Bether in sterio, Come and get it i Too much.

Però la que més m'agrada és la de carry on de l'Olivia Holt.
Si la voleu escoltar feu clic a l'enllaç 

Carry On




Les extraescolars que faig són: àngles, funky,cosir, i guitarra.

Tinc 2 mascotes; en bigotis, un hàmster, i en taques, un peix. Tots dos són molt macus.

De gran m'agradaria ser pediatre, perqué m'agrada curar a la gent i els nens petits.


No hay comentarios:

Publicar un comentario