lunes, 13 de octubre de 2014

Laura



Laura Hidalgo Ares



Hola em dic Laura Hidalgo Ares, vaig a  l’escola La Vila, a la classe de 6è B. Sóc una nena alta i prima. Sóc una bona persona, amable i també molt riellera. M’agrada fer bromes, però a vegades sóc una mica pesada. Sóc molt presumida i sempre m’ho penso molt abans d’escollir la roba pel dia següent.

Vaig néixer el dia 4 de febrer de 2003, i ara tinc 11 anys.

La meva mare es diu Montse i el meu pare es diu Eli. Tinc un germà i una germana per part de pare, però viuen a Cuba.

M’agrada ballar i cantar. També m’agrada llegir llibres, però no els còmics. Amb la meva mare sempre viatgem, a mi m’encanta!

Em fan molta por les aranyes, i també els bitxos.

La meva cantant preferida és la Malú perquè m’agrada molt la seva veu i les seves cançons. La meva cançó preferida és: Deshazte de mi.  

Si la vols escoltar clica a l'enllaç

Deshazte de mi - Malú 





No hay comentarios:

Publicar un comentario