lunes, 27 de octubre de 2014

Mar Gutiérrez Ramos

Mar Gutiérrez Ramos


El meu nom és Mar Gutiérrez Ramos, vaig néixer el 23 de febrer del 2003 a la bonica localitat de Palamós. Actualment estic cursant 6é de primària a l'escola “la Vila” de Palamós.

Referent a l'aspecte físic, sóc alta per la meva edat, tinc la cara rodoneta, els ulls de color marró mel i el cabell castany.

Les meves aficions són fer sortides a la muntanya, explorar nous indrets, sobretot fer senderisme... La muntanya m'aporta pau i tranquil·litat i sovint penso que m'agradaria viure en un lloc així.... 

Entre altres coses m'agrada quedar amb els meus amics; crec que sóc una persona força propera i sociable, m'encanta conèixer a gent nova...

El meu color preferit és el color rosa, sobretot el fúcsia i el número que mes m'agrada és el 8. En quan a música la meva cantant preferida actualment, és la Miley Cyrus, encara que escolto una miqueta de tot. 
 
Aquí us deixo una de les cançons, per mi mes boniques de la Miley Cyrus....

The climb



No hay comentarios:

Publicar un comentario