jueves, 9 de octubre de 2014

Aminata



Aminata Baragi


Em dic Aminata Baragi i tinc onze anys i visc a Palamós. Vaig néixer el 18 de febrer de 2003.
Jo tinc el cabell curt, els ulls negres, les celles no se’m veuen molt perquè tinc un altre to de pell (sòc de color marró fosc) diuen que tinc la pell molt suau i que el meu cabell és divertit perquè és moldejable i em puc fer pentinats diferents.
M’agrada molt saltar a corda, em tranquilitza i fer esport. També m’agrada molt parlar amb les amigues (sòc molt "maruja").
Les meves millors amigues son: la Anna Maria, Laia i la Júlia. A l’hora de pati m’agrada passar el temps amb elles

De nens són: en Jordi, l’Aniol, en Marc Ballaster i altres.

Els meus menjars preferits són: els espaguetis, els canelons, el puré de patata, la truita, les hamburgueses etc.

Actualmen la meva cançó preferida és una de David Guetta i la podeu escoltar si cliqueu a l'lenllaç següent.

titanium

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario