miércoles, 15 de octubre de 2014

Vera Duran



VERA DURAN MORENO

 Em dic vera, tinc onze anys, vaig a l’escola La Vila. Ara explicaré algunes coses sobre mi.

Vaig a sisé i el meu profe es en Jose Romero, les meves millors amigues, l’Èlia, la Gemma, la Clara i la Mireia, em cauen super super bé.

Els meus pares es diuen Rosa i Manel. El meu germà es diu Joel i va a batxillerat.

Les meves assignatures preferides són: Música, Medi i Educació Física.
També m’agrada ballar, tocar el piano, etc...

Els meus colors preferits són: el blau, el turquesa, el lila i tots els colors vius....

El meu animal preferit és el Tigre de bengala perquè  és super maco.

La meva cançó preferida en aquests moments és “All abaut that bass”.
 
Si la voleu escoltar cliqueu l’enllaç:


meghan trainor

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario